סיפורי מין לחופשת נשים

נשים

תמונות של גטי

סיפורים נשיים אלה עלובים מוכיחים כי סקס חופשה הוא המין הטוב ביותר

האשימו את זה על החוף, את ההסתגרות, את המחסור בבגדים, את המרחק מכתובת העבודה שלכם או את כל האמור לעיל, אבל יש משהו סקסי בלהיות בחופשה . מרבית הזוגות מדווחים על הרגשה רגועה יותר ובמצב רוח כאשר הם רחוקים מהטחינה הרגילה שלהם 9-5, אבל מה באמת הופך את התרגיל לחם כשאתה בחופשה?

למקרה שאתה סופר לאחור עד שתגיע לטיסה ההיא עם הגברת המובילה שלך, קבל השראה מנשים אמיתיות שחושפות את הרגעים הכי סקסיים שלהן בזמן שהן היו מחוץ לבית, ואיך אתה יכול לוודא שהיא מדברת על לילה אחד במשך שנים רבות :

סקס מרפסת

החבר שלי מנסה להיות ממש רומנטי אבל הוא תמיד קצת מביך בעניין. בפעם הראשונה שנסענו יחד, יצאנו רק כתשעה חודשים, אז לא ציפיתי לשום דבר כשנסענו למקסיקו לסוף שבוע ארוך. כשנכנסנו לחדר שלנו, הבנתי שהוא שדרג אותנו לסוויטה עם מרפסת המשקיפה על האוקיינוס. הייתה מקלחת חיצונית והיינו כל כך רחוקים שאף אחד לא באמת יכול היה לראות אותנו. בלי לומר מילה, הוא הוציא אותי לשם, הרים את השמלה שלי וניגשנו אליה. עם הנוף, ריח האוקיאנוס וההתחשבות שהשקיע לוודא שאני מופתע, כל כך נדלקתי. ניקול, 33

(מילולית) סקס מלוכלך

כשהאקס שלי ואני יצאנו, החזרתי אותו לעיר הולדתי לחתונה בה הייתי. אני מעיירה גדולה בחוץ שיש לה מזג אוויר נהדר בקיץ, אז בילינו הרבה זמן בטיולים, קיאקים, שוחה ומסתובב. היה יום אחד שקמנו סופר מוקדם, יצאנו לריצה ארוכה וקיאקתי במשך שעתיים. כשיצאתי מהקיאק, נפלתי לבוץ ולא יכולתי לחכות לחזור הביתה למקלחת. אבל כשנכנסנו פנימה, הוא דחף אותי אל הקיר וקרע את מכנסי. שאלתי אותו אחר כך מה הביא אותו לדרך והוא אמר שיש משהו חם בעפר שבי - כשאני בדרך כלל בלבוש עסקי - זה הלהיב אותו ממש. היינו צריכים לנקות את המבואה והמטבח לפני שהורי יחזרו הביתה! -לורה, 26

אנאלי על פסגת ההר

כשבעלי ואני היינו נשואים חמש שנים, החלטנו להשאיר את הפעוט בבית ולשכור בקתה בוורמונט. הוא קצת יותר קינקי ממני, אבל הבטחתי לו שהוא יכול לבחור את הדבר החדש שניסינו במיטה כאחת מתנות השנה שלי והוא בחר משהו שהוא התחנן שאעשה כבר שנים: סקס אנאלי . הייתי ממש עצבני מזה, אבל עד לעשות את זה. אחרי בקבוק יין הוא אמר לי להמתין במרפסת בזמן שהוא מתנקה. הוא קרא לי 'לעזור' - אבל כשנכנסתי, הוא הדליק נרות והלבשה תחתונים. עשינו סקס חושני באמת, ואז ניסינו סקס אנאלי. הייתי כל כך מופעל ונהנתי כמה הוא היה עדין שעכשיו יש לנו אנאלי כל כמה חודשים לתבל את זה. רבקה, 36

קוויקי אירופי

כשהתגברתי על פרידה ממש גרועה, החלטתי לעשות טיול מאולתר לספרד עם אחד החברים הכי טובים שלי. היא התחתנה, אז היא הבטיחה לעזור לי להנחית חמה אירופית שתחזיר אותי לעגלה. לילה אחד, החלטנו ללכת לרקוד - אחרי הרבה יין ספרדי! - ופגשתי בחור שדיבר אנגלית מושלמת, אבל היה מאוד קלוש & hellip; בדרך טובה. הסתובבנו על רחבת הריקודים כשעה כשהוא שאל אם אני רוצה להשיג סיגריה. אני לא מעשן, אבל הלכתי איתו. אני לא יודע מה גרם לי לעשות את זה, אבל הצעתי שאחרי שהוא מעשן, נוכל למצוא מקום בין בניינים להדליק אותו. הוא הרים אותי ואז כדי לעשות לי אורגזמה, עשינו את זה מאחור. כשסיימנו חזרנו ורקדנו כמה שעות ואז אני - ברור - נשארתי את הלילה. אני נשוי לגבר נפלא כבר 10 שנים, ועדיין לא אשכח את הלילה ההוא! -כריסטין, 42

זמן קינקי בבריכה

החבר שלי ואני לא ממש יכולנו להרשות לעצמנו חופשה זוגית, אז החלטנו ללכת לפארק מים מקומי כמה עיירות במקום. בילינו זמן רב בירידה במגלשות ובשחייה כשהוא התחיל לתפוס את ישבני מתחת למים. לא חשבתי שהוא ילך רחוק יותר, אבל הוא התחיל לשים לי אצבעות. היו הרבה אנשים בסביבה, אבל החלטנו ללכת לחלק העמוק יותר שיש בו פחות אנשים ולנסות לקיים יחסי מין. אני לא מאמין שלא נתפסנו! הת'ר, בת 24